2 Temmuz 2010 Cuma

Mac Alice+Olivia Koleksiyonu



Stacey Bendet Eisner Mac için yeni bir koleksiyon tasarladı.. İlk defa 8 Temmuz'da satışına başlanacak..








Pigmentler ($19.50)

~Later-mora dönen incili siyah pigment (sınırlı üretim)

~If It Sparkles-pembeye dönen beyaz pigment (sınırlı üretim)

~Partylicious-gümüş incili turkuaz pigment (sınırlı üretim)




Ojeler($12)

~Morning After-kremsi turkuaz (sınırlı üretim)

~So Rich-inci pırıltılı parlak mor (Buzlu) (sınırlı üretim)

~Military-gümüş incili mat siyah (Mat ve inci pırıltılı)(sınırlı üretim)






Dazzleglass Creme ($18.00)

~sparklicious-yanar döner incili kremsi soluk pembe (sınırlı üretim)

~If It's Pink-yanar döner inci pigmentli canlı pembe (sınırlı üretim)

~I Want Candy-Yanar döner inci pigmentli canlı sıra (sınırlı üretim)

Hiç yorum yok: