18 Mayıs 2010 Salı

OjE KuRuTuCuLaR...


Ojenin kurumasını beklemek özellikle kısıtlı zamanlarda büyük problem olabiliyor. Ya gider yanlışlıkla bir yere değeriz, ya yeni oje sürdüğümüzü unutur elimizi çantaya daldırırız... Sonuçta, yeni sürülmüş ojenin başına ufak tefek de olsa mutlaka bir kaza gelir.
Oje kurutucuları keşfettiğimden bu yana, benim için gerçekten vazgeçilmez oldular. Böylece hem zamandan kazanıyorum, hem de ojem pürüzsüz görünüyor.

Henüz yeni kullandığım marka Kalyon Oje Kurutucu Sprey ve çok memnun kaldım.. Diğer kurutucularıda sizlerle paylaşmaya karar verdim. Bakalım, siz de bu oje kurutucuları başarılı bulacak mısınız?






Mavala Mavadry / Oje Kurutucu Sprey
Mavadry ile ojenin kurumasını bekleme derdine artık son. Mavadry sprey ojeyi saniyeler içinde kurutan, uzun sure kalıcı olmasını sağlayan ve bulaşmasını engelleyen şeffaf bir ürün. Tırnaklara ekstra parlaklık veriyor, manikürü de uzun süre koruyor. Çalışan ve acelesi olan kadınlar için çok ideal!
(30 TL)













Sally Hansen Shea Butter Rapid Finish / Oje Kurutucu Sprey
Çabuk kurumayan ojeler ve nemsiz tırnak etleri için birebir! Ojenize temas ettiği andan itibaren, 30 saniye içerisinde kurutmaya, bulaşmalara, dağılmalara ve bozulmalara karşı korumaya yardımcı oluyor. Jojoba, Shea ve Sweet Almond özleri ile tırnak etlerini nemlendiriyor ve besliyor.
(28 TL)









Kalyon Oje Kurutucu Sprey
Kalyon oje kurutucu, hem ojenin kuruma süresini azaltıyor hem de tırnak etlerini yumuşatıyor. Nemlendirme özelliği de var, bu yüzden tırnak etlerinize de bakım yapmış oluyor.
(7,5 TL)















Pastel Quick Dry / Oje Kurutucu
Pastel Quick Dry ojenizin çok kısa sürede dokunulabilir kuruluğa gelmesini sağlıyor, tırnaklara parlaklık kazandırıyor ve manikürünüzü koruyor.
(6 TL)














Flormar Quick Dry Extra Shine/ Oje Kurutucu
Tırnak üzerine sürülen ojenin hızlı bir şekilde kurumasına yardımcı oluyor, tırnaklara müthiş bir parlaklık ve dayanıklılık kazandırıyor.
(4,5 TL)












Avon Nail Experts Quick Dry Drops / Tırnak Cilası Kurutucu Damla
Lekesiz bir görünüm için ojeli tırnaklarınıza damlatarak uygulayın. Çabucak kuruyor. Parlak ve pürüzsüz bir görünüm için, damlatarak uygulandıktan sonra 30 saniye içinde ojeyi kurutuyor.
(20 TL)

5 yorum:

Lokum Hanim dedi ki...

Ben fazla anlasamiyorum spreylerle iclerinde ne kadar yagsiz dese de yag bulunuyor ve onlar sonra leke birakiyor minicikte olsa beni delirtmeye yetiyor =)

Bu arada resimdeki tirnaklar senin mi? Muhtesem =)

Ozlem Karakus ♥ dedi ki...

sprey olanları seviyorum bende.. Dediğin gibi arada leke bırakıp sinir olmuş olsamda :]

Tırnaklar malesef benim değiller :]

zeynep's butterfly dedi ki...

canım bende bir seviyorum oje kurutucuları. sanki oje kurutucusu kullanıdğım zaman ojem bir parlak duruyor. ben de elegant touch diye bir markanın sprey oje kurutucusunu kullanıyorum hemde kolay kuruyor hemde çok uzun süre kullanabiliyorsun.

petitbeurre dedi ki...

benim kuaförümün kullandığı sprey oje kurutucu ojeyi matlaştırıyo, donuklaştırıyo sanki o yüzden sinir olup kuruyana kadar üflüyorum hala:)
ama oje kurutucusu sıktıkları gerçekten çok uzun ömürlü oluyo
senin kullandığın markada böyle bi sorun var mı yoksa renk aynı parlaklıında kalıyo mu,öyleyse gidip ondan alıyım bi tane:)

Ozlem Karakus ♥ dedi ki...

zeynep's butterfly; Evet canım bende farkettim kullanınca gerçekten daha parlak duruyor ojem :)

petitbeurre; Çok memnun kaldım canım ben bu markadan matlaşma falan olmadı aksine parlaklık sağladı.. denemeni tavsiye ederim :)